Rahua Hydration Hair Mask är senaste tillskottet hos Rahua Beauty

Rahua Hydration Hair Mask är senaste tillskottet hos Rahua Beauty

Rahua Beauty är grundat med syftet att skapa medvetenhet kring Amazonas regnskog och vikten av att bevara och skydda den. Nyckelingrediensen är Rahuaoljan, en potent & djupt reparerande olja från nötterna av Ungarahuaträdet som framställs för hand av den inhemska befolkningen i Amazonas. Nu adderar Rahua Beauty en Hydration Hair Mask till sortimentet!

Rahuas nya Hydration Hair Mask verkar djupt återfuktande till torrt hår och innehåller en rik blandning av Symbiotic-ingredienser som bland annat rahuaolja och sheasmör. Symbiotic är Rahuas egen märkning och deras sätt att se till att ingredienserna är hållbara. Denna plantbaserade hårmask ger fukt genom oljor från Amazonas och protein som hjälper till att all fukt bevaras i håret. Detta ger ett glansigt och mjukt hår. Perfekt för lockigt, tjockt eller poröst och skadat hår. Doften av passionsfrukt och mango gör att dina sinnen reser iväg till ett böljande landskap i Sydamerika.

Rahua Hydration Hair Mask
649 kr/ 120 ml

Finns att köpa nu på Kicks, Åhléns, LYKO och Bangerhead.