Nyhet! Dashl Brow Filler Pencil

Nyhet! Dashl Brow Filler Pencil

Nu lanserar Dashl sin Brow Filler Pencil som är den ultimata ögonbrynspennan för att få dina bryn att se nyfixade ut! Ge ett lyft till brynen med denna ultra-tunna ögonbrynspenna. Brow Filler Pencil har en ultra-fin spets som låter dig fylla i och förstärka dina bryn och gör det enkelt att skapa hårliknande streck. Den krämiga vaxformulan glider lätt på utan att kleta och med den smala borsten suddar du ut skarpa linjer för en naturlig look.

Pennan passar alla bryn, oavsett om dina bryn är glesa, tunna eller försöker återhämta sig från pincett-glada dagar. Det här är go-to pennan för snygga bryn!

Kommer i 3 populära nyanser: Light Brow, Medium Brown och Dark Brown

✦ Ultra-tunn penna för perfekt precision

✦ Super-fin spets för hårliknande streck

✦ Inbyggd borste för en naturlig finish

✦ Krämig vaxformula

✦ Långvarigt resultat

✦ Behöver aldrig vässas

✦ Vegansk & Cruelty free

Pris: 239 kr
Återförsäljare: Dashlbeauty.com, Beauty Bar by Dashl, Eleven, Nordic Feel, Zalando, H&M, Meds.

Dashl Brow Expert Tip:
Borsta brynen uppåt och se vart det saknas hår. Måla ett streck under brynet med lätt hand, följ den naturliga formen. Fyll i brynet där det saknas hår med korta drag, uppåt i hårets riktning. Sudda ut hårda kanter med borsten för en naturlig finish. Avsluta med att fluffa upp och fixera brynen med Dashl Brow Fixer.