Marja Entrich lanserar ytterligare nyheter!

Marja Entrich lanserar ytterligare nyheter!

Marja Entrich är hudvårdsmärket vars produkter redan på 1940-talet blev det självklara valet för naturlig hudvård med naturliga ingredienser. Vi fortsätter att lyfta detta unika hudvårdsmärke och dess nya utseende och re-branding - med samma näringsrika innehåll och effektiva ingredienser men nu i en uppdaterad förpackningslinje anpassad för den moderna kunden 2023.

Marja Entrich är ett varumärke som både är emotionellt men även anpassat sig till den digitala världen i 2023 utan att ge avkall på varumärkets DNA eller på dess vision och mission. Med en tydlig botanisk filosofi producerar Marja Entrich produkter för ansikte, hår och kropp från naturliga, växtbaserade källor. Denna lansering är Marja Entrich största produktsläpp för denna vår som vi är så glada över att få presentera!

Utöver det nya utseendet vill vi välkomna ytterligare en ny produkt till deras sortiment - Niacinamide Cream!
Denna stärkande och återfuktande ansiktskräm, innehållande 4% niacinamid, hjälper till att minska inflammation och reglerar talgproduktionen för en naturlig minskning av storleken på porerna. Niacinamid stärker hudens barriär och behåller fukten, minskar rodnad och pigmentering. Den överlägsna ingrediensen havtornsolja hjälper till att behandla stressad hud. Använd dag och natt. Idealisk för kombinerad till oljig hud.

Pris: 499kr/50ml

Ytterligare produkter som nu har återlanseras är:

Wheat Germ Cream
En nattkräm med innehåll gjord av vetegroddar med återfuktande krafter tack vare aktiv hudvård och viktiga näringsämnen. Idealisk för torr och känslig hud.

Pris: 399kr/50 ml

Cleansing Mask
En kaolinlermask med djuprengörande funktioner för ojämn, sträv hud. Berikad med mandel, jojobaoljor och honung som lämnar din hud fräsch och mjuk. Idealisk för kombinerad till fet hud.

Pris: 349kr/50 ml

Peeling Balm
Skonsam peelingbalsam för ansiktet. Öppnar porerna, peelar bort de döda hudcellerna och gör huden mjuk och klar. Baserad på rengöringskräm med kiseldioxid som peelande ämne och extraxt från havsalger.

Pris: 349kr/50ml

Bio-Special Cream
En djupt närande dagkräm berikad med noggrant utvalda näringsrika oljor och återfuktande växtextrakt. Med innehåll av vitaliserande Revitalin, ett avancerat hudvårdskomplex som hjälper till att återställa hudens naturliga elasticitet och fuktbalans genom att öka hudens energinivåer. Idealisk för torr och känslig hud.

Light Facial Cream

En lätt dagkräm som omedelbart återfuktar huden tack vare dess näringsrika och potenta hudvårdande ingredienser. Naturliga extrakt från björksav och nypon gör huden mjuk, ger lyster och återställd. Krämen absorberas snabbt. Idealisk för oljig/kombinerad hud.

: 399kr/50ml

Vitamin Cream
En djupt återfuktande ansiktskräm som innehåller vårdande och näringsrika ingredienser för att återfukta din hud. Innehåller vitamin A, C och E med antioxidanta egenskaper för att förhindra solskador och oxidativ stress. Formulan absorberas snabbt och är fylld med rikt sheasmör och lugnande extrakt från hamamelis med antiinflammatoriska funktioner. För alla hudtyper.

Eco-Argan Cream
En närande ansiktsnattkräm med arganolja som ger huden en mjuk känsla med sina balanserande krafter. Hjälper till att hantera torrhet och oxidativ stress. Arganolja är rik på fettsyror och antioxidanter med omedelbart lugnande och antiinflammatoriska effekter. Blåbärsfröoljan innehåller antioxidanter och en rad essentiella fettsyror och vitamin-E som gör denna kräm unik i sitt slag.

Pris: 399kr/50ml

Produkterna finns tillgängliga både online på www.marjaentrich.com samt kommer lanseras på LYKO inom kort.