L'anza lanserar nya miljövänliga serien T.R.U.E

L'anza lanserar nya miljövänliga serien T.R.U.E

Transparency | Responsibility | Uncompromising | Earth

T.R.U.E. är en ny rörelse inom professionell skönhet. L'anza har kombinerat banbrytande rena recept med hållbara, återvunna, innovativa förpackningar för en högpresterande upplevelse som är bra för både ditt hår och planeten. Varje T.R.U.E. Clean Shampoo och Pure Conditioner som köps kommer att gynna de fantastiska organisationerna Surfrider Foundation och Oceana och det viktiga arbete de utför för att främja havspositivitet och bekämpa plastföroreningar.

RENA INGREDIENSER MED HÖG PRESTANDA
T.R.U.E. är fria från silikoner, PEGs, färgämnen, parabener, sulfater, gluten med mera. Noggrant genomtänkt och rent utan kompromisser.

FÖRPACKNINGAR AV “OCEANBOUND WASTE”
L'anzas flaskor är tillverkade av över 96 % ”OceanBound Waste PCR” och är helt återvinningsbara. Plastavfall som skulle kunnat hamna i havet har plockats upp och fått ett nytt liv i T.R.U.E.

VEGANSK OCH FRI FRÅN GRYMHET
T.R.U.E innehåller inga animaliska biprodukter eller ingredienser från djur. L'anza varken forskar eller testar deras produkter på djur.

CLEAN SHAMPOO

T.R.U.E. Clean Shampoo omvandlas från ett mjukt pulver till ett silkeslent, fuktgivande lödder. Berikad med aloe, risprotein och sjögräs ger den en mild, vitamin-berikad rengöring som gör att håret känns friskt, hanterbart och väldigt rent – du kanske till och med hoppar över schamponeringen en dag extra.

• Använder över 70 % mindre vatten än ett vanligt flytande schampo.
• Mild, skonsam tensid från aminosyra skapar ett krämigt, lödder med hög prestanda.
• Parfymfri.
• Färgbevarande.
• Vegansk och fri från grymhet.

Skaka ut ett tunt lager i handen, tillsätt vatten. Gnugga sedan händerna försiktigt för att aktivera det underbara löddret.

Pris: 56g, 449kr.
Tillgänglighet: Lanserades hos salonger 3 januari.

PURE CONDITIONER

Upplev ren, silikonfri, djupt närande fukt från squalane, äppelextrakt och andra fuktbevarande ämnen från växtriket. Blandat med botaniska ingredienser från land och hav för att släcka hårets törst, bekämpa friss och ge glans.

• Silikonfri, lättviktig formula.
  • Återanvänd squalane ger näringsrik fukt.
  • Bekämpar torrt hår och hjälper till att vända de negativa effekterna av värmestyling.
  • Minskar friss med 55% och reder ut med 69% förbättring.
  • Ger värmeskydd upp till 232C.
  • Vegansk och fri från grymhet.
  • Färgbevarande.

Applicera jämnt i vått hår. Massera in och njut. Låt verka i 1-2 minuter och skölj noggrant.

Pris: 236ml, 449kr.
Tillgänglighet: Lanserades hos salonger 3 januari.

Varje T.R.U.E. Clean Shampoo och Pure Conditioner som köps kommer att gynna de fantastiska organisationerna Surfrider Foundation och Oceana och det viktiga arbete de utför.