Juliette Has a Gun lanserar sommarens blommiga doft

Juliette Has a Gun lanserar sommarens blommiga doft

Juliette Has a Gun, som under våren lanserades på NK i Stockholm och Göteborg, lanserar sin nya doft Magnolia Bliss! Doften är en fridfull blandning av Magnolia och blomster spetsad med en tvist av Mirabellplommon och uppfriskande Bergamot. Flower Power samlad i en vacker flaska!

"With the troubled times we’re going through, I am desperatly looking for some blissfulness. As I think we all are. Here comes Magnolia Bliss, where I imagined a Juliette as free as that famous summer of ‘69. My Flower Power heroine falls for the bohemian spirit without forgetting, as always, her rebellious nature...Peace! " - Romano Ricci, grundare av Juliette Has a Gun.

1299 kr/100 ml.
999 kr/50 ml.

Upptäck även Juliettes mest eftertraktade vapen av förförelse. En utvald blandning av sju prover och ett exklusivt prov av Magnolia Bliss. Skapat i Frankrike, designat för att ge dig självförtroende och kraft!

299 kr- Discovery Box inklusive Magnolia Discovery.

Finns tillgängligt från och med juni på NK Stockholm, NK Göteborg och NK online.
Högupplösta bilder hittar du i Graaf Ledin PR bildbank.