Ge ditt hår en naturlig, strandinspirerad look med Sailor's nya Saltvattenspray

Ge ditt hår en naturlig, strandinspirerad look med Sailor's nya Saltvattenspray

Få en naturlig, strandinspirerad look med Sailor's Saltvattenspray - den senaste innovationen inom hårvård som tar dig ett steg närmare den naturligt avslappnade strandlooken du alltid har drömt om. Denna strukturerande spray ger ditt hår fyllighet, elasticitet och struktur, precis som en dag vid havet. Berikad med närande ingredienser skyddar och stärker den ditt hår samtidigt som den ger en lätt, matt finish.

Sailor's Saltvattenspray skapar naturlig textur och volym, vilket ger ditt hår en avslappnad och fyllig strandlook med naturlig rörelse. Oavsett om du har kort eller långt hår, gör denna spray det enkelt att styla och fräscha upp håret under dagen. Sprayen förbättrar hårets fyllighet och elasticitet, vilket gör att din look håller hela dagen. Den lämnar håret med en lätt, naturlig matthet utan att kännas klibbigt eller tungt.

Egenskaper:

• Naturlig textur och volym
  • Fyllighet och elasticitet
  • Lätt, matt finish
  • Skydd och styrka

Användning: Skaka flaskan väl och spraya jämnt över handdukstorkat eller torrt hår. Kamma igenom eller krama in sprayen med händerna för att skapa volym och textur. För bästa resultat, låt håret lufttorka eller använd en hårfön för extra volym.

Upptäck hur Sailor's Saltvattenspray kan ge ditt hår den perfekta strandlooken, oavsett årstid. Få det fylliga, elastiska och strukturerade håret du alltid har drömt om – i en enda produkt.

Pris: 149 kr/150 ml.

Produkten finns att köpa på gents.com.