Den banbrytande produkten Moroccanoil Treatment släpps i en specialdesignad flaska

Den ikoniska och omtalade produkten - Moroccanoil Treatment – firar sin position som #1 Hårolja i USA* genom ett nytt och fräscht utseende under en begränsad tid. Moroccanoil Treatment Special Edition finns tillgänglig från och med februari.

Moroccanoil byggdes från början genom "word-of-mouth" för denna revolutionerande produkt som var banbrytande för hårvård med arganolja. Produkten lämnar håret smidigt och gör håret lätthanterligt medan den även bekämpar friss och ökar glansen.

Tillsammans med den hyllade konstnären Asia Pietrzyk har Moroccanoil skapat ett levande konstverk för specialutgåvans flaska, där kvinnor delar med sig av sin favoritskönhetshemlighet. Budskapet som vill förmedlas är att människor som känner till Moroccanoil Treatment inte kan vänta med att "dela med sig om sin hemlighet" till sina vänner. Detta återspeglas i en ny kampanj som visar upp samma lekfulla färgpalett och stil, som kommer att visas globalt.

"Moroccanoil Treatment är det som skapade vårt varumärke för flera år sedan, och vi är glada över att få nytt liv till förpackningen och engagera nya kunder som inte har använt denna otroliga produkt tidigare. Detta är en av de största kampanjerna vi har lanserat, som lyfter fram kärnan i varumärket och når nya kunder på nya sätt." säger Moroccanoils medgrundare Carmen Tal.

Moroccanoil Treatment Original
- Antioxidantrik arganolja och glanshöjande vitaminer och vitamin E.
- Kan användas som ett verktyg för konditionering, styling och efterbehandling.
- Ger håret näring, slätar ut och gör håret lätthanterligt.
- Förkortar föntiden avsevärt.
- Ger upp till 118% mer glans efter bara en applicering.**

Pris: 479 kr/100ml

Moroccanoil Treatment Light
- Speciellt framtagen för ljust och fint hår.
- Antioxidantrik arganolja och glanshöjande vitaminer och vitamin E.
- Kan användas som ett verktyg för konditionering, styling och efterbehandling.
- Ger håret näring, slätar ut och gör håret lätthanterligt.
- Förkortar föntiden avsevärt.
- Ger upp till 118% mer glans efter bara en applicering.**

Pris: 479 kr/100ml

ANDVÄNDNING:
Applicera 1–2 pumpar Moroccanoil Treatment i rent, handdukstorkat hår, från medellångt till toppar. Fön eller låt torka naturligt.

Moroccanoil Treatment Special Edition finns att köpa från och med februari 2023.
Högupplösta bilder finns i vår bildbank

* Enligt källa: NPD Group/U.S. Prestige Beauty Total Measured Market, försäljning av hårvårdsprodukter, året 2021.
** Moroccanoil Treatment ger upp till 118% mer glans efter bara en applicering, enligt en oberoende studie.