Dashl utökar sortimentet tillsammans med NA-KD

Dashl utökar sortimentet tillsammans med NA-KD

Beauty-tech bolaget Dashl inledde under hösten ett samarbete tillsammans med modeföretaget NA-KD och lanserade brynprodukter i en limited edition upplaga. Nu lanseras deras andra släpp, denna gång med fokus på naglar och fransar.

Nail Lacquer Dashl’s choice top 5: Brunch Edition, 10 ml/79 SEK

Gör dig redo för brunch varje dag i veckan med den här samlingen av must haves för din oklanderliga nagelgarderob.

Vi har valt de fem populäraste färgerna från våra beauty bars för att skapa dig den enda nagelmenyn du behöver. Matcha varje nyans efter ditt humör eller outfit!

✦  Högglansig gellack- effekt.
✦ Håller länge.
✦ Snabbtorkande: Torkningstid under 2 minuter.
✦ Perfekt appliceringsborste för tunna lager.
✦ Locket ger ett bra grepp.
✦ 5 nyanser: En senapsaktig French Toast, A Beige Coffee n' Cream, en mjuk rosa jordgubbssmoothie, en varm röd chiliflakes och en vinröd Wildberry Marmelad.
✦ Cruelty free & vegansk.

Nagellack Topp- & Baslack, 10 ml/79 SEK

Tips från Dashl Nail Expert:

Applicera ett tunt lager baslack på rena och välskötta naglar, följt av två lager av ditt valda nagellack. Avsluta med ett tunt lager topplack. Vårda med Vegan Nail Oil från Dashl.

✦ Varje bra manikyr börjar med en bas och avslutas med ett topplack.
✦ Kort och bred borste.
✦ Snabbtorkande: Torkningstid under 2 minuter.
✦ Locket ger ett bra grepp.
✦ Cruelty free och vegansk.

Nail Art Dotting Pen, 79 SEK

Detta dubbelsidiga prickverktyg är perfekt för nagelkonstmanikyr och pedikyr. De dubbla ändarna med en större och en tunnare applikator gör det enkelt att skapa mångsidig nageldesign. Detta är det perfekta verktyget som låter dig vara kreativ i din nagelgarderob. Skapa Insta-vänlig nagelkonst hemma och matcha din manikyr tillsammans med din outfit.

✦ Hjälper dig att skapa supertunna linjer och prickar.
✦ Dubbla ändar med en större och en tunnare applikator.
✦ Ger ett stadigt grepp för nagelkonstapplicering.
✦ Lätt att greppa runt handtaget.

Ready, Set, GROW Brow & Lash Oil (transparent) 10 ml/169 SEK

Vakna upp med bättre bryn och naturliga långa fransar med denna kraftfulla två-i-ett olja som är berikad med naturliga växtoljor från ricin, argan, basilika och jojoba. Den djupt näringsgivande formulan fungerar som en boost som stärker och återfuktar dina bryn och fransar, vilket uppmuntrar fylligare resultat. Oljan vårdar även hårstråna, vilket gör det mer flexibelt och motståndskraftigt mot eventuella skador.

Tips från Dashl Brow Expert:
Använd produkten på rena och torra bryn och fransar som en daglig boost på hårstråna över natten. Bryn: Applicera en rik mängd för att låsa in fukt. Fransar: Applicera jämna drag från fransrot till spets.

✦ Djupt näringsgivande bryn- och fransväxtförstärkare.
✦ Innehåller ricin-, argan-, basilika- och jojobaoljor.
✦ Extrakt från Schisandra chinensis som hjälper produktionen av tjockare och glansigare hår och Ocimum Basilicum som ger en känsla av välbefinnande.
✦ En perfekt boost för bryn eller fransar som inte växer.
✦ Kan användas som bryn- och fransmask över natten.
✦ Cruelty free, vegansk & växtbaserad.

Necessär

Skönhet kommer inifrån (denna väska). Förvara dina bryn-, frans- och nagelprodukter i denna fina necessär. Perfekt för resor eller som en vacker accessoar i badrummet.

✦Transparent.
✦ Ett huvudfack med dragkedja.
✦ Vegansk.

Samtliga produkter finns att köpa på shop.dashl.se, na-kd.com och Beauty Bar by Dashl.