Boosta dina händer och naglar med Londontowns nya lack och peel off mask

Boosta dina händer och naglar med Londontowns nya lack och peel off mask

Londontown räddar höstens torra händer och naglar och välkomnar fyra nya produkter in i sortimentet. De är sedan tidigare välkända för sina skonsamma, veganska nagellack som är fria från allt du inte vill ha. Londontown levererar genomtänkta formuleringar med oöverträffade resultat med noggrant utvalda rena ingredienser som du aldrig behöver ifrågasätta.

Nu släpper Londontown Kur Perfecting Nail Veils - nagellack i smickrande toner där pigmentet är nedtonat och där de näringsgivande ingredienserna har huvudrollen. Naglarna lämnas som nya och mer hälsosamma än innan. Det unika med dessa är att de ger en lätt yta av färg samt att du inte behöver topp-eller baslack. AHA syror ochde aktiva botaninska ingrediensernahjälper till att boosta resultatet. Fungerar för alla typer av naglar.

Nail Veil släpps i tre olika nyanser - No.4 Pink, No.5 Dusty Pink och No.6 Beige/Pink. Applicera 1-2 lager på rena naglar.

Pris: 189 kr/12 ml.

Utöver detta lanserar de även Rose Gold Hand Peel -en lyxig peel off mask som appliceras som rinnande roséguld och lämnar händerna förnyade med ungdomligt lyster! Denna unika behandling är speciellt designad för enkel använding så att du kan ta hand om dina händer när du är på språng. Formulan torkar snabbt så du kan fortsätta med dina dagliga åtaganden.

Applicera ett jämnt lager på rena händer och låt torka i 10-15 minuter. Så fort masken är torr, lyft kanterna och dra försiktigt bort resten. Skölj av eventuell återstående produkt med varmt vatten.

Pris: 359 kr/104 ml.

Du hittar nyheterna från och med mitten av oktober på Åhléns och LYKO.