ALL I AM Beauty räddar sommaren med ny COCO CRUSH-serie!

ALL I AM Beauty räddar sommaren med ny COCO CRUSH-serie!

Efter förra årets succé är ALL I AM Beauty's Coco Crush Body Soufflé tillbaka i en uppdaterad version - Coco Crush Body Tinted Soufflé tillsammans med deras Coco Crush Sugar Scrub. De välkomnar även ytterligare en parfym in i deras sortiment, Coco Breeze! Detta är det perfekta tropiska, somriga kitet för alla kokos-älskare!

COCO BREEZE Edt 50ml - Coco Breeze tar dig med på en resa till varma tropiska sommarkvällar. Den fräscha doften kombinerad av citrus, kokos, mjuk vanilj och djup mysk skapar en känsla av strand, vågor och lätt havsbris. Sätt guldkant på sommaren med Coco Breeze.

Top notes: Citrus, Melon, Coconut Oil, Orchid
Middle Notes: Coconut, Coconut Milk, Neroli, Frangipani
Base: Salicylate, Musk, Vanilla, Benzoni

Pris: 799 kr

COCO CRUSH BODY SCRUB - Skonsam sockerskrubb med en fantastisk doft av kokosnöt och svag vanilj. Den exklusiva blandningen består av socker och en bas av noggrant utvalda oljor berikade med E vitamin som ger huden en naturlig lyster och silkeslen känsla. Produkten är vegansk och fri från parabener.

Användning: Massera in skrubben i fuktig hud för att avlägsna torr och glåmig hud, stimulera cellförnyelsen och förbättra hudtonen. Passar alla hudtyper.

Pris: 299 kr/250ml

COCO CRUSH BODY TINTED SOUFFLÉ - En mjukgörande kroppskräm med en ljuvlig doft av kokosnöt och svag vanilj. Den är färgad för att jämna ut hudtonen och ge en fin lyster. Body Soufflén innehåller mycket fuktgivande ingredienser. Så som glycerin, fuktbevarande polysackarider och mjukgörande vegetabiliska oljor från raps och kokos samt E-Vitamin för att skydda huden. Produkten är vegansk och fri från parabener.

Användning: Massera in på torr hud efter behov. Passar alla hudtyper.

Pris: 299kr/250ml

Coco Crush Body Tinted Soufflé och Coco Crush Sugar Scrub finns att köpa i duo för 499kr.

Produkterna lanseras den 28:e maj och finns att köpa på alliambeauty.com och lyko.com.