ALL I AM BEAUTY GLOW SERUM HYDRO BOOST

ALL I AM BEAUTY GLOW SERUM HYDRO BOOST

Glow Serum Hydro Boost är ett lystergivande serum som håller huden återfuktad och bibehåller dess vitalitet. Serumet jämnar ut hudens struktur och hudton. Låg- och högmolekylär hyaluronsyra återfuktar intensivt så att huden behåller lystern samt bidrar till att bevara dess naturliga barriärfunktion samtidigt som den vårdar och motverkar brist på fukt.

Berikad med fuktgivande glycerin och mjukgörande vegetabiliska estrar och squalane från oliv. Resultatet blir en lysterfylld hy där fina linjer reduceras och huden känns återfuktad på djupet. Glow Serum Hydro Boost innehåller även viskositetsgivande polysaccharider som bildar en lätt fuktbevarande film på huden som dessutom ger en lyftande effekt. Produkten passar alla åldrar och hudtyper, även känslig hy.

Användning:
Applicera Glow Serum på rengjord hud i ansikte och hals. Produkten kan användas ensam eller innan en återfuktande kräm. Det går även bra att blanda med din dagkräm för att addera extra fukt, näring och vårdande ingredienser. För extra mycket glow rekommenderar vi att även använda ALL I AM Glow Primer efter serumet (och eventuell dagkräm).

Pris: 499 kr
DUO Glow Serum & Glow Primer: 779 kr