Comfortable on the go with Aqiila solar panles

Cebon group lanserar varumärket Aqiila, innovativa outdoor-produkter för mer frihet utomhus

Aqiila grundades 2023 utifrån en enkel men kraftfull idé: att omfamna livets äventyr och våga mer. Varumärket är resultatet av ett samarbete mellan Cebon Group i Sverige och Brands i Nederländerna, två företag med en gemensam vision inom outdoor-elektronik.

Som ett nytt varumärke fokuserar Aqiila på att erbjuda produkter som kombinerar de senaste trenderna med praktiska funktioner, designade för att ge människor mer frihet utomhus. Vårt sortiment inkluderar power stations, powerbanks, portabla solpaneler, kablar, belysning och andra on-the-go-produkter. Vår mission är att tillhandahålla lösningar som hjälper människor att bryta sig loss från vardagens begränsningar och utforska nya möjligheter.

Aqiila riktar sig till dem som söker nya äventyr och upplevelser. Vår vision är att inspirera till personlig utveckling och uppmuntra människor att våga prova nya saker. Vi strävar efter att bli det självklara valet för dem som söker bekvämlighet på språng och mod att utforska det okända.

I september kommer vi att besöka den årliga IFA mässan i Berlin. Vill du möta teamet bakom Aqiila och höra mer om våra framtidsplaner? Hör av dig och boka tid, så tar vi en kaffe.

With no strings attached.