Den perfekta studentpresenten – En volontärresa!

I studenttider är det många som funderar över vad som är en bra och minnesvärd studentpresent.  Good Travel har sett en ökad efterfrågan på volontärresor i studentpresent; det är en gåva som ger mer än ett materiellt värde, en resa som ger både nya kunskaper och ett minne för livet.

Snart är det dags för studenten att fundera över vad man skall göra efter gymnasiet. Efter att ha slitit hårt på skolbänken i många år är det värdefullt för unga att skaffa sig erfarenhet ifrån verkligheten.

Att resa ut som volontär ger perspektiv på tillvaron och är en möjlighet att få göra något positivt för andra.  En volontärresa är inte bara att åka på en resa, det ger flera erfarenheter och kan öppna framtida karriärmöjligheter. Samtidigt ger volontärresan unika upplevelser som finns kvar hela livet, säger Paul Anderlind, grundare och vd för Good Travel.

Good Travel erbjuder presentkort som kan användas på samtliga av våra resor – från 2 veckor till 6 månader, i flera olika världsdelar.

Presentkorten erbjuds från 2,000 kr och upp till hela resan, som sedan dras av på resans slutpris. Presentkortet är giltigt i 3 (tre) år.

Hur köper man presentkortet?

Maila eller ring Good Travel för att köpa presentkortet, betalning sker via faktura och man får ett värdebevis skickat hem till sig eller direkt till den som ska få presenten.

• student
  • trender
  • good travel
  • volontärresa