Stefan Söderfjäll förvärvar 20 % av GoalEnvision

- Många organisationer skulle få tillväxt och utveckling av att jobba med mål, men saknar enkla och användbara metodstöd för detta. Med den kunskap som Stefan Söderfjäll och hans kollega Christopher Svensson för med sig som delägare i GoalEnvision får våra användare nu ännu bättre förutsättningar att nå sina mål med GoalEnvision. Vi vill och kan hjälpa ledare att ”få det att hända”, säger Charlotte Sehlse, VD och grundare av GoalEnvision.

GoalEnvision har sedan lanseringen 2017 hjälpt företag att formulera mål för tillväxt och visat på enkla metoder för att nå dit.

-Jag har skrivit om och jobbat med mål i många år, inte minst kopplat till ledningsgruppers arbete. Det jag har saknat under alla dessa år är ett bra och enkelt system eller IT-stöd som hjälper just ledningsgrupper att jobba med mål för sitt eget arbete och för sin verksamhet. När jag fick se GoalEnvision så fann jag det jag saknat. GoalEnvision matchar och kompletterar på ett ypperligt sätt våra övriga koncept och produkter säger Stefan Söderfjäll.

Stefan har bland annat skrivit böckerna To team or not to team, En liten bok om ledarskap, En liten bok om ledningsgrupper, En liten bok om mål (tillsammans med Christopher Svensson) samt En liten bok om medarbetarskap (också tillsammans med Christopher Svensson). Stefan och Christopher ligger dessutom bakom de forskningsbaserade metoderna för ledar- och teamutveckling, Lead Forward och Team Pro som använts av tusentals chefer och grupper.En av Sveriges främsta experter på ledarskap, författaren, föreläsaren och Fil. Dr. i psykologi Stefan Söderfjäll, blir ny delägare i det digitala tillväxtverktyget GoalEnvision.

för mer information kontakta:

Charlotte Sehlse:

charlotte@goalenvision.com

Stefan Söderfjäll kontakta:

stefan@leadforward.se

• charlotte sehlse
  • goalenvision
  • ledningsgrupp
  • ledarskap
  • stefan söderfjäll
  • to team or not to team
  • en liten bok om ledningsgrupper