Gnestahem och Gnesta Förvaltning samarbetar med AktivBo för att förbättra hyresgästupplevelsen!

Gnestahem AB och Gnesta Förvaltnings AB väljer AktivBo Analytics för att höja kvaliteten på hyresgästengagemang och verksamhetsutveckling

I en fortsatt satsning på att förbättra hyresgästernas boende- och verksamhetsupplevelse, har Gnestahem och Gnesta Förvaltning implementerat AktivBo Analytics för att genomföra sina hyresgästundersökningar. Detta strategiska val markerar en ny era i hur organisationen samlar in, analyserar och agerar på hyresgästfeedback.

Med AktivBo Analytics, en plattform känd för sin användarvänlighet och förmåga att erbjuda realtidsdata, är målet att utrusta bolagen med den kunskap som behövs för att kontinuerligt utveckla och förbättra verksamheten. Detta innebär en fördjupad förståelse för hyresgästernas behov vid viktiga beröringspunkter såsom inflyttning, felanmälan, utflyttning och den övergripande kundnöjdheten.

"Genom att integrera AktivBo Analytics i vårt dagliga arbete, strävar vi efter att inte bara öka engagemanget och effektiviteten i vår organisation, utan även att skapa en mer responsiv och hyresgästcentrerad service," förklarar Catherina Fored, vd, Gnestahem AB och Gnesta Förvaltnings AB.

Denna omställning till AktivBo Analytics gör det möjligt för bolagen att enkelt prioritera åtgärder baserat på hyresgästernas feedback, samt att smidigt genomföra resultatdrivna förbättringar. "Vi är stolta och glada över förtroendet från Gnestahem AB och Gnesta Förvaltnings AB och ser fram emot ett tätt samarbete. AktivBo Analytics plattform erbjuder verktyg för att snabbt identifiera områden för förbättring, underlätta uppföljningen av mål och handlingsplaner, och göra snabba insatser baserat på realtidsdata," tillägger Frida Kullh, vd hos AktivBo.

Det övergripande målet med implementeringen av AktivBo Analytics är att säkerställa en löpande förbättring av erbjudandet till hyresgästerna och att stärka Gnestahem och Gnesta Förvaltnings position som en bra hyresvärd. Detta inkluderar alla kontaktpunkter inom organisationen, från kundservice till underhållsarbete, där hyresgästernas åsikter och erfarenheter är av yttersta vikt.

För mer information, vänligen kontakta: Gnestahem eller AktivBo

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.