Gekås Ullared är Svenskarnas favoritshoppingplats 2024

Gekås Ullared är Svenskarnas favoritshoppingplats 2024

Gekås Ullared kammar hem titeln ”Svenskarnas favoritshoppingplats 2024” när Evimetrix gör sin årliga konsumentundersökning. Oslagbara priser och mervärde genom hela shoppingupplevelsen tror vd Patrik Levin är två av framgångsfaktorerna.

Sammanlagt 335 köpcentrum, gallerior och handelsplatser finns med i Evimetrix årliga konsumentundersökning som bygger på omdömen från 6 775 konsumenter. I år går hederstiteln ”Svenskarnas favoritshoppingplats 2024” till Gekås Ullared.

– Det känns så klart otroligt kul! Utmärkelsen är ett bra kvitto på att vi fortsätter att utvecklas i linje med våra kunders behov. Vi arbetar varje dag för att skapa en shoppingupplevelse med oslagbara priser och mervärde i alla delar. Besöker du Ullared kan du få en minisemester med shopping, övernattning, restauranguppleveser och underhållning utan att det kostar skjortan. Dessutom har vi fantastiska medarbetare som jobbar varje dag för att överträffa våra kunders och gästers förväntan, säger vd Patrik Levin.

– Nu ser vi fram emot en härlig sommar med glada shoppare och semesterfirare i alla våra verksamheter. Vi ligger redan före förra året i bokningar inför sommaren, så vi räknar definitivt med högtryck i destinationen, säger Patrik.

Väla Centrum och Kungsmässan Köpcentrum kom på andra respektive tredje plats i Evimetrix konsumentundersökning.