Picknickkonsert med Familjen Svängssons

Söndag 4 oktober
Bo Linde-salen 14.00
För barn: 3-8 år

Välkomna in i Familjen Svängssons jazzmysiga musikaffär! Farsan Svängsson står i kassan och spelar på sin kontrabas. Pappa Börje sköter lagret, fast spelar hellre på sina trummor. Storebror Adde ansvarar för keyboard-avdelningen men sitter helst bakom den stora svarta flygeln. Lillasyrran Lisa chefar och charmar kunderna och sjunger så det svänger i hela butiken. Följ med Familjen Svängsson på ett musikaliskt äventyr!

Ett äventyr för den mest kräsna publiken, de största finsmakarna och förståsigpåarna - nämligen barnen. En publik som aktivt deltar med sång och rörelser är utmärkande för Jazzmys.

picknicklogga_120

Slå er ner på vår gröna gräsmatta i konserthuset innan konserten i Bo Linde-salen börjar och mys med den speciella picknickkorgen som ni förköper av oss. I korgen finns dryck, hembakat fikabröd och frukt.