De senaste apparna som kan köpas i Connect IQ Store med Garmin Pay

Garmin möjliggör premium appköp i Connect IQ Store och berättar om nya roliga urtavlor och appar

Garmin meddelar idag att kunder nu kan göra köp i Connect IQ Store med Garmin Pay. Denna sömlösa integrering belönar utvecklare för deras innovativa design samtidigt som de också ger Garmins kunder tillgång till premium urtavlor och appar från varumärken som Disney, GoPro®, Porsche och TaylorMade – som kommer med ännu fler valmöjligheter.

“I åratal har Garmins kunder hämtat roliga och innovativa urtavlor och appar på Connect IQ Store för att få mer ut av sina Garmin-produkter och passioner. Vi är nu glada över att kunna erbjuda detta i Connect IQ. Genom att ta in premiumappar kan tredjepartsutvecklare bli belönade för sitt hårda arbete. Vi är glada över att några av världens allra största varumärken lanserar nya urtavlor och appar hos oss och vi ser fram emot att utveckla vår Connect IQ-plattform ännu mer.”

–Dan Bartel, global försäljningschef på Garmin

Upplev nya Garmin Connect IQ Store. Nedan urtavlor och appar finns tillgängliga att köpa nu:

Disney-urtavlor

Disney, Marvel och Star Wars har unika urtavlor såsom den digitala urtavlan Grogu digital; en digital urtavla med Tony Stark och analoga urtavlor med Musse Pigg och Mimmi Pigg där deras händer visar tiden.

App som styr din GoPro-kamera

Styr din GoPro-kamera direkt från handleden. Med denna appen kan du starta och stoppa inspelningar, ta stillbilder och ännu mer.

Porsche-urtavlor

Hedra ett ikoniskt varumärke bland sportbilar med tre olika Porsche-urtavlor. Det finns en digital urtavla med Porsche-loggan i text, en tidlös analog urtavla som visar det världsberömda Porsche-emblemet och en analog urtavla som är dedikerad till den klassiska 917 Salzburg-designen.

TaylorMade-urtavla

TaylorMade-urtavlan har en bakgrund med en golfboll som har exakt lika många dimples som en TP5-golfboll och inspireras av kärleken till spelet. Du kan också se din score från din senaste golfrunda direkt på handleden.

Urtavlor med rymdtema

Ta din passion för rymden till nya höjder med tre urtavlor med rymdtema. Urtavlan Moonwalker är inspirerad av NASAs Apollo Mission och de astronauter som var de första som gick på månen. Den har en retro astronautdesign och kan anpassas till att vara ljus eller mörk. Urtavlan Ad Astra innefattar 24 bilder från NASAs James Webb teleskop som ändras varje dag eller varje timme. Urtavlan All-Day Astronaut har 24 inspirerande NASA-bilder som också ändras varje dag eller varje timme.

Dessa urtavlor och appar finns tillgängliga nu för utvalda smartwatches. De kan köpas i Connect IQ Store, där finns också ett stort urval av kostnadsfria appar. Utvecklare som vill ta reda på mer om hur de kan ta betalt för sina appar kan besöka sidan Connect IQ developer.

Connect IQ är en plattform för appar avsedda för Garmin smartwatches, cykeldatorer, handburna outdoorenheter som gör det möjligt för utvecklare att skapa lösningar direkt i enheten och applikationer för miljontals Garmin-kunder runt om i världen. Genom att använda Connect IQ SDK, kan utvecklare ladda upp de appar de har skapat till Connect IQ tillsammans med tusentals andra appar.