Lokala företagare skickar videohälsningar med ord till Decemberkryssets ordfläta, tävla om presentkort 500 kr!

Decemberkrysset 2020

Varje dag mellan den 1 och 21 december presenterar en lokal företagare ett ord i en videohälsning på Gällivare Näringsliv AB:s Facebooksida. Videohälsningen innefattar presentation av företaget och dess anpassningar till rådande pandemi. Placera orden vågrätt i ordflätan så bildas det lodräta ordet vi söker.

Välkommen att tävla om presentkort hos Gällivare Handel till ett värde av 500 kr!

Vi börjar med Gröna ordet! Vinnare av Gröna ordet presenteras 7 december.

Skicka in ditt svar: https://bit.ly/dec-tavling

Ladda ner och skriv ut instruktion Gröna ordet: Öppna pdf

Allmänna Tävlingsvillkor

1. För att delta i tävlingen ska du vara arton (18) år eller äldre
  2. De uppgifter du lämnar om dig själv i samband med insändande av bidrag kommer att behandlas för att kunna administrera tävlingen. I samband med publicering av vinnare av tävlingen kommer personuppgifter som namn, efternamn och att publiceras på Internet. Om du begär rättelse av felaktiga personuppgifter eller önskar mer information kring behandlingen av dina personuppgifter ber vi dig att kontakta oss info@gallivarenaringsliv.seeller 073-058 77 25.
  3. För att delta i tävlingen måste du bo i Sverige samt acceptera reglerna för tävlingen.
  4. Genom att godkänna dessa Allmänna Tävlingsvillkor samtycker du till personuppgiftsbehandling enligt ovan.
  5. Ansvarig för tävlingen är: Gällivare Näringsliv AB
  6. Vinnare utses, om ej annat anges , av en jury bestående av medarbetare på Gällivare Näringsliv AB. Juryns beslut kan inte överklagas och juryn behöver inte motivera sitt beslut.
  7. Vinnaren kommer att bli informerad personligen via telefon, brev eller e-post. Vinnaren kommer också att med för- och efternamn publiceras på internet. Det är inte möjligt att byta ut vinsten mot kontanter eller mot annan egendom. Vinnaren ansvarar själv för att betala eventuell skatt som uppstår till följd av vinsten.
  8. Anställda vid Gällivare Näringsliv AB eller deras anhöriga får inte delta i tävlingen.
  9. Gällivare Näringsliv AB tar inte ansvar för eventuella tekniska svårigheter eller problem som kan påverka endera deltagande eller slutresultatet av tävling.