Tack för din julklapp till Stadsmissionen i Göteborg!

Tack för din julklapp till Stadsmissionen i Göteborg!

Allt är tack vare dig – och alla andra kunder som besökt vår julklappsinslagning på Nya Frölunda Torg. Ett par minuter och 20 kronor senare har pjäxor, smink och annat förvandlats till gåvor till förväntansfulla nära och kära. Varje paket har dessutom bidragit till ett varmt mål mat, en säng för natten eller kanske ett lyssnande öra till en människa som inte har någon att kalla familj.

Julklappsinslagningen är tänkt som dels en service för våra butiker som inte alltid har tid att slå in klappar under den värsta julruschen – dels för våra kunder som enkelt och smidigt får ett vackert paket. Men framförallt är tanken att göra gott – och det har du och alla andra kunder hjälp till med. Tillsammans har vi nästan dubblat summan som skänks till Stadsmissionen 2012 jämfört med förra året. Därför vill vi från Nya Frölunda Torg säg stort tack för dina pengar, de gör verklig skillnad för någon som behöver det.

God fortsättning på nya året!