Frends huvudpartner till Breakit SaaS Summit

Frends huvudpartner till Breakit SaaS Summit

Breakit SaaS Summit går av stapeln den 5 oktober 2022 på Cirkus i Stockholm. Frends är en av två huvudpartners till mässan och SaaS-galan samma kväll, och delar ut priset Årets SaaS-produktteam tillsammans med Breakit.

– Vi är väldigt glada och stolta över vårt partnerskap med Breakit för 2022. En del i det är att vi är en av två huvudpartners till SaaS Summit och SaaS-galan i Stockholm i oktober. Vi är den perfekta matchen med SaaS-bolag så det är viktigt för oss att ha närvaro på den bästa mässan i Sverige inom segmentet, säger Jukka Rautio, Head of HiQs Frends.

Den 5 oktober 2022 slår Breakit för fjärde året i rad upp portarna till SaaS Summit, en heldag för alla som driver, leder, jobbar på eller investerar i SaaS-bolag. Dagen samlar alla de bästa SaaS-bolagen på en och samma plats och är fylld av råd, inspirerande presentationer, SaaS-nyheter, debatter, workshops och mycket mer. För mässan och galan 2022 är Frends huvudpartner tillsammans med Verdane.

– Vi är väldigt glada över att Frends är en av våra huvudpartners. De är väldigt relevanta för målgruppen och har ett klockrent erbjudande för alla SaaS-bolag, säger Vigor Sörman, tf. vd på Breakit.

Nytt för i år är att mässan följs av en SaaS-gala. Frends delar ut ett pris tillsammans med Breakit under galan, i kategorin Årets SaaS-produktteam. Totalt är det sju priskategorier där man även prisar Årets SaaS-bolag, Årets SaaS-raket (som delas ut i samarbete med Verdane), Årets SaaS-nykomling, Årets SaaS-ledare, Årets SaaS-investerare samt Årets SaaS-sälj- och marknadsföringsteam.

För mer information, besök gärna: