Prisad lyx med aloe bio-cellulose mask

Global Makeup Awards USA, Global Green Beauty Awards, Pure Beauty Awards – vår allra lyxigaste ansiktsmask aloe bio-cellulose mask är värd utmärkelserna och uppmärksamheten.

Vi är väldigt stolta och glada över att denna uppskattade bio-cellulose mask vunnit inte mindre än tre utmärkelser; guld i Global Makeup Awards USA 2020, silver i Global Green Beauty Awards 2020 och Highly Commended i Pure Beauty Awards 2019.

Forevers aloe bio-cellulose mask är smart, mycket effektiv, enkel att använda och proppfull med godsaker för huden. Skillnaden är att aloe bio-cellulose mask bygger på biocellulosa mättad med serum fullt av Forevers Aloe vera av högsta kvalitet. Den är framtagen med avancerad teknologi för att ge dig maximal återfuktning och strålande, ungdomlig lyster.