Forenede Care utser Susanne Persson som ny regionchef

Forenede Care utser Susanne Persson som ny regionchef

Susanne Persson har utsetts till ny regionchef på Forenede Care. Susanne kommer närmast från en roll hos oss som både verksamhetschef på Neptunigatan samt regional verksamhetschef.

–Susannes långa erfarenhet inom äldreomsorg tillsammans med stor kompetens och goda ledaregenskaper är i linje med våra mål, våra värderingar och vår vision om att göra skillnad för människor, för samhället och för framtiden. Jag hälsar Susanne välkommen och ser fram att få arbeta nära henne säger Pernilla Remison affärsområdeschef.

–Jag ser fram emot att lära känna alla nya kollegor och samarbetspartners samt att få vara med och driva utveckling för varje kunds bästa i Forenede Cares anda, säger Susanne Persson.

Susanne har tillträtt sin tjänst och arbetar just nu med att lära känna sin region.

Vi önskar henne varmt lycka till!

Forenede Care AB är ett av Sveriges ledande vård och omsorgsbolag med 7400 medarbetare bolaget är en del av Forenede Koncernen. Koncernen är familjeägd med ca 11500 anställda. www.forenedecare.se

Forenede Care är ett familjeföretag inom Äldreomsorg, Avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), SPSV palliativ vård. Olika människors behov är centralt i alla delar av vår verksamhet. Vi vill göra skillnad, för människor, för samhället och för framtiden.