Vi arbetar utifrån vårt motto Omtanke, Vänlighet och Service.

Förenade Cares Kvalitetsbokslut 2019

Så till slut blev Kvalitetsbokslutet för 2019 färdigt. Våren har varit full av skarpa prioriteringar över vad som ska göras för att förhindra smittspridning i våra verksamheter. De som vanligtvis bidrar till och arbetar med Kvalitetsbokslutet har fått prioritera om sina arbetsuppgifter.

Nu hoppas vi att du vid genomläsning av Bokslutet ska känna igen dig från tidigare år, där vi presenterar en fortsatt hög och god kvalitet i företaget. Att mottot Omtanke, Vänlighet och Service lever hos våra medarbetare och att förbättringsarbetet ständigt pågår.

Se kvalitetsbokslutet som ett smörgåsbord av berättelser, bilder, statistik och utmärkelser över det gångna året.

Läs hela bokslutet här