Foto Tumbo

Tumbo Husvagnar & Husbilar ansluter sig till Fordonsjuristen

Det är med stor glädje som vi välkomnar Tumbo till Fordonsjuristen, säger Bo Ericsson. Tumbo är en av Sveriges största husbils- och husvagnshandlare och har ett strategiskt läge kring Mälardalen längs E20.

Att få juridisk rådgivning i både handels- och verkstadsfrågor i kombination med teknisk förståelse och kännedom för de fordon vi säljer och reparerar är en stor tillgång, säger Cecilia Östling på Tumbo.

Både vi på Tumbo såväl som våra kunder ställer höga krav och då är det viktigt att vi har högsta kunskap kring det regelverk som gäller för vår bransch och agerar korrekt i alla situationer. Här tror vi Fordonsjuristen, med personer som Ulf Stefansson bland andra med lång och bred erfarenhet av vår bransch, är rätt partner för att kunna tillgodose dessa behov, avslutar Cecilia Östling.