Foto Bengt i Örkelljunga Skåneporten

Bengt i Örkelljunga ny medlem i Fordonsjuristen

Bengt i Örkelljunga är en av Sveriges största husbils- och husvagnshandlare och har ett strategiskt läge vid E4. Nu får Fordonsjuristen ytterligare en stor och viktig medlem i husbils- och husvagnsbranschen utöver de som vi redan har. Det leder till att sektionen kan starta arbetet med kartläggning av möjligheter och hot för husbilsbranschen. Vi är väldigt glada över deras medlemskap hos oss, säger Bo Ericsson på Fordonsjuristen.

- Vi ser positivt på Fordonsjuristens arbete och vi har under flera år haft mycket god kontakt med Ulf Stefansson och Bo Ericsson, och vi vill även fortsättningsvis kunna nyttja deras experthjälp. Fordonsjuristens arbete har på många sätt visat att samarbetet kommer att öka tryggheten för såväl våra kunder som oss som medlem, säger Bengt-Åke Bengtsson som är vd för Bengt i Örkelljunga.

Vi kommer även kunna dra nytta av Fordonsjuristens övriga erbjudanden för att ytterligare öka kompetensen och hålla oss uppdaterade om utvecklingen i branschen, vilket ligger helt i linje med Bengt i Örkelljungas fokus på kvalitet och nöjda kunder. Att få juridisk rådgivning i både handels- och verkstadsfrågor i kombination med teknisk förståelse och kännedom för de fordon vi säljer och reparerar är en stor tillgång, säger Bengt-Åke Bengtsson.