Sushi Yama ansluter sig till foodora PRO för att möta ökad efterfrågan

Sushi Yama ansluter sig till foodora PRO för att möta ökad efterfrågan

Sushi Yama, nordens största sushikedja, ansluter sig nu till foodoras prenumerationstjänst, foodora PRO. Detta strategiska steg kommer i kölvattnet av en växande användarbas av tjänsten, och som ett led i kedjans ambition att fortsätta erbjuda sina gäster ett brett och högkvalitativt utbud.

Som en del av sitt engagemang för att leverera exceptionella matupplevelser till sina gäster, kommer Sushi Yama att löpande erbjuda sina attraktivaste kampanjer och förmåner exklusivt för PRO-användare under hösten.Detta inkluderar bland annat specialerbjudanden och rabatter som syftar till att ge gästerna ännu större värde vid varje beställning.

- Vi ser att fler och fler gäster väljer att använda foodora PRO och det är därför naturligt för oss att ansluta oss till tjänsten.Genom att vässa vårt erbjudande vill vi ge våra gäster ännu bättre skäl att välja oss, både för kvaliteten på vår mat och för de mervärden som vi nu kan erbjuda genom foodora PRO, säger Johannes Örnemark, vd Sushi Yama

foodora PRO är en prenumerationstjänst som ger användare tillgång till unika erbjudanden och fri frakt på beställningar över ett visst belopp. Genom samarbetet med Sushi Yama förväntas foodora PRO-användare nu kunna njuta av deras favoritsushi till ännu förmånligare villkor.

Förutom bra erbjudanden och god mat levererar alltid Sushi Yama maten i pappersförpackningar som består av minst 80 procent av förnyelsebar råvara.

foodora är Sveriges ledande q-handelsplattform för last mile delivery. Bolaget grundades 2015 och finns idag runt om i Europa. I Sverige finns foodora på över 350 platser och når över 90 procent av svenskarna med snabb hemleverans.

foodora Sverige består av 6000 anställda, varav 5000 är anställda bud. Snittlönen för cykel och mopedbud är 170 SEK i timmen, de har även kollektivavtal sedan 2021.

För mer information: www.foodora.se