Skyddsvärnets årsmöte äger rum den 16 april 2013

INFORMATION OM SKYDDSVÄRNETS ÅRSMÖTE 2013

Skyddsvärnets årsmöte hålls den 16 april 2013 i Stockholm. Inbjudan har gått ut till samtliga medlemmar.

Skyddsvärnet har 140 medlemmar som stödjer organisationen. Medlemmar inom Skyddsvärnet erbjuds årligen att delta i ett flertal seminarier som tar upp intressanta ämnen och områden inom social- och kriminalvårdspolitiken. Medlemmarna har även tillgång till ett Nyhetsblad som tar upp
aktualiteter inom organisationen. Utgivningen är två nummer per år. Styrelsen presenteras här.

Verksamhetsberättelsen kan från och med den 17 april 2013 laddas ner som en PDF-fil på hemsidan. Kontakta eva.bernerskog@skyddsvarnet.se  om du vill ha den i tryckt version. Då skickar vi den till dig.

Kontakt:

Pressansvarig Eva Bernerskog