Seminarium: Minska brottsåterfall

Seminarium: Minska brottsåterfall

I media världen över är han känd som Sveriges farligaste fånge. Vi pratar om Janne Olsson från Norrmalmstorgsdramat. Den 16 mars föreläser Janne tillsammans med tidigare kriminalvårdsdirektör och Skyddsvärnets fd. ordförande Gunnar Engström på vårt seminarium som handlar om hur vi får brottsåterfallet att minska inom Kriminalvården.

När: 16 mars
Tid: 13.00-16.00
Plats: Katasalen, ABF-huset, Sveavägen 41, Stockholm
Skyddsvärnets sociala företag bjuder på fika.

Seminariet är kostnadsfritt och öppet för alla som är intresserade. Passa på att boka din plats nu genom att mejla seminarium@skyddsvarnet.se eller klicka här och fyll i formuläret.