Nu kan du läsa Skyddsvärnets verksamhetsberättelse för 2011!

Nu kan du läsa Skyddsvärnets verksamhetsberättelse för 2011!

19 april 2012

Skyddsvärnets årsmöte för  2011 ägde rum den 19 april 2012 på Skyddsvärnets Kontorshotell vid Hornstull i Stockholm.

I en kommentar till det gångna året säger Nilla Helgesson, direktor, att Skyddsvärnet utvecklat både vårdkedja och opinionsarbete. Gunnar Engström, Skyddsvärnets styrelseordförande, riktar i årsberättelsen ett tack till Skyddsvärnets medarbetare för ett engagerat och professionellt arbete.

- Under 2011 har det sociala utvecklingsarbetet inom Skyddsvärnet pågått i oförminskad takt. I vårdkedjan har nya enheter tillkommit som innebär en betydande ökning av antalet klientplatser.

Årsmötet, som alltid hålls på våren, bjuds alla medlemmar in till.

Vill du beställa tryckta exemplar av årsredovisningen beställ via internservice@skyddsvarnet.se . Du kan även ladda ner den som en PDF-fil här.

För mer information vänligen kontakta pressansvarig Eva Bernerskog, pressansvarig, mobil 076-77 66 510.