Försommarmarknad 2 juni

Försommarmarknad 2 juni

Den 2 juni 12-18 anordnar Skyddsvärnets arbetsintegrerande sociala företag – Grönt Hantverk, en härlig försommarmarknad. Välkommen till Väntorp på en mysig dag med fina och hållbara produkter.

Vi säljer bland annat

• Lavendelkuddar
  • Krukväxter
  • Kryddväxter
  • Fågel- och fladdermusholkar
  • Blomlådor
  • Midsommarstänger
  • Meditationspallar
  • Unika möbler - vi renoverar gammlat till nytt!
  • Hemvävda & virkade mattor
  • Grytlappar
  • Förkläden
  • Kaffebröd

Se program för Försommarmarknaden här

Skyddsvärnets Sociala företag arbetar för att integrera personer in på arbetsmarknaden. Genom att köpa tjänster av oss bidrar du till samhällsnyttan genom att vi kan starta fler företag som leder till jobb. Produkterna och tjänsterna är hållbara då de skapas utifrån ett miljömässigt tänk och ett socialt ansvar.

Så hittar du till Väntorp och Försommarmarknaden
T-bana till Bergshamra, följ Björnstigen mot Kungshamra.
Lokalen är belägen i en gul byggnad bredvid OK-macken.
Adress: Kungshamravägen 3
Buss 503 mot Ulriksdal, hållplats KungshamraSödra eller buss 509 eller 540 till Bergshamra gård.