Flying Tiger Copenhagen öppnar ny butik i Göteborgs Nordstan

Flying Tiger Copenhagen öppnar ny butik i Göteborgs Nordstan

Den populära danska butikskedjan Flying Tiger Copenhagen fortsätter att expandera i Sverige. Fredagen den 25 augusti öppnar kedjan dörrarna till sin nya butik i Göteborgs pulserande köpcentrum, Nordstan. Med denna lansering har kedjan nu tre framstående butiker i centrala Göteborg, med de andra belägna på Kungsgatan och Avenyn.

”Vi är glada att kunna förstärka vår närvaro i Göteborg med ytterligare en butik. Vi har länge letat efter det optimala läget i Nordstan och nu kan vi äntligen välkomna våra kunder till vår nya butik. Det firar vi med ett Store Run för en lycklig vinnare, goodie bags till de första gästerna, lyckohjul och massor av annat skoj. Vi ser fram emot detta och hälsar nya som befintliga kunder hjärtligt välkomna!” - Arben Rexhepi, Sverigechef.

Innan den stora invigningen den 25 augusti bjuder Flying Tiger Copenhagen in till en exklusiv VIP-öppning för inbjudna gäster torsdagen den 24 augusti kl 10:00. Här kommer de inbjudna att få en förhandstitt på den nyinredda butiken och de roliga produkterna.

Med denna nya butik ökar Flying Tiger Copenhagen sitt fotavtryck i Sverige till totalt 40 butiker.