Helkroppsbehandling med massagekudde - Flowpillow

Helkroppsbehandling med massagekudde - Flowpillow

Visst är det skönt med massage, men visste du att det dessutom kan påverka din återhämtning och prestation?

En massagekudde behöver inte begränsas till att bara behandla nacken eller ryggen - med vår Flowpillow kan du komma åt de allra flesta musklerna kroppen. Vi har satt ihop en liten guide så att du kan få helkroppsmassage med endast din massagekudde som redskap!

Vaderna

Sätt dig i soffan eller på golvet med Flowpillow framför dig. Placera vaden på kudden och låt den göra sitt! Se till att kuddens tummar omsluter vaden ordentligt för maximal effekt.

Sätesmusklerna

Du vet väl att vår massagekudde är så stark att du kan sitta på den? Lägg kudden i soffan och placera rumpan eller baksida lår ovanpå, en sida i taget. Svårare än så är det inte!

Ländryggen

Sätt dig på en stol eller i soffan och placera kudden mellan stolsryggen och din rygg. Luta dig tillbaka och njut! För att komma åt olika vinklar; flytta kudden upp och ner. Du kan också vända den, testa dig fram!

Fötterna

Trötta fötter förtjänar såklart också massage! Placera helt enkelt foten ovanpå Flowpillow och välj valfritt program. Var inte rädd för att sätta tyngd på, motorn är stark och klarar många kilo. Variera med olika program, hastigheter och hur mycket tryck du lägger på.

Framsida lår

Placera Flowpillow på golvet med en kudde eller något annat mjukt framför. Lägg dig på mage och placera låret på massagekudden. Ta stöd med underarmarna mot kudden framför så är det lättare att reglera trycket och därmed intensiteten.

De här tipsen är såklart endast ett urval av vad du kan åstadkomma, bara fantasin sätter gränserna!

Glöm inte att vi har fler produkter som både hjälper dig att återhämta dig, prestera bättre och såklart är sköna att använda. Ta en titt på en del av vårt sortiment nedan eller klicka här för att komma till alla produkter!