Flowpression Hand: En innovation inom handmassage

Flowpression Hand: En innovation inom handmassage

Flowlife har glädjen att meddela lanseringen av Flowpression Hand, en banbrytande ny enhet som erbjuder riktad kompressionsterapi och värmebehandling för dina händer. Flowpression Hand är tillgänglig från och med idag och är den ultimata lösningen för att lindra muskelspänningar, förbättra cirkulationen och bibehålla handens flexibilitet.

Flowpression Hand erbjuder tre anpassningsbara 15-minuters kompressionsprogram som fokuserar på handleden, handflatan och fingrarna. Med justerbara intensitetsnivåer och terapeutisk värme upp till 42°C är denna enhet perfekt för alla som vill lindra obehag från tillstånd som karpaltunnelsyndrom, domningar och stickningar i fingrarna.

Viktiga funktioner:

• Triple-Zone Compression Technology: Skräddarsydda program för omfattande behandling av handled, handflata och fingrar.
  • Terapeutisk värme: Värmeinställningar som förbättrar muskelavslappning och blodflöde.
  • Ergonomisk design: Passar både vänster och höger hand, vilket garanterar mångsidighet och komfort för alla användare.
  • Enkel användning: Enkla kontroller och en låsfunktion för säker användning under drift.

Flowpression Hand
”Vi har alltid strävat efter att ligga i framkant när det gäller att utveckla innovativa produkter som förbättrar våra kunders välmående. Med Flowpression Hand tar vi ytterligare ett steg i att sätta en ny standard för återhämtning och handvård,” säger Lucas Wasniewski, VD på Flowlife.

En ny standard för återhämtning

Flowpression Hand finns nu tillgänglig för köp via Flowlifes hemsida och hos utvalda återförsäljare. För mer information, besök Flowpression Hand Produktsida.