Container med prover på marksten och dekorsten

Showroom i Stockholm

Som ett led i vår satsning på omni-kanal satsar Flisby nu på att öppna showrooms. Vårt första showroom i Stockholm har nu öppnat och det ligger på Nybygget i Arlandastad. Här kan våra kunder se och känna på ett stort sortiment av mark- och dekorsten i lugn och ro. När man sen hittat en produkt som man är nöjd med kan man snabbt och smidigt beställa den online genom att scanna produktens QR-kod med sin telefon.

Skulle man ha frågor eller funderingar finns Flisbys stenexperter tillgänglig via både telefon och chatt.

Det här är en satsning vi gör då vi ofta får propåer från kunder i Stockholmstrakten som efterfrågar att kunna se produkten live innan man beställer. Vårt showroom i Arlandastad kommer inom kort följas upp av ytterligare showrooms på andra platser i Stockholm.

Regioner

1966 lade vi grundstenen till vår kunskap inom sten i trädgården. Sedan dess har vi möblerat trädgårdens golv med kvalitet och kunnande och idag har vi marknadens största sortiment av marksten, dekorsten och murar för både konsumenter och anläggare. Idag har vi flyttat vår stenkunskap inomhus och har skapat ett spännande naturstenssortiment för golv, kök och badrum. Flisby har stenbutiker i Malmö, Göteborg, Jönköping, Halmstad samt småländska Flisby där huvudkontoret är beläget.

Välkommen till Flisby!

1966 lade vi grundstenen till vår kunskap inom sten i trädgården. Sedan dess har vi möblerat trädgårdens golv med kvalitet och kunnande och idag har vi marknadens största sortiment av marksten, dekorsten och murar för både konsumenter och anläggare. Idag har vi flyttat vår stenkunskap inomhus och har skapat ett spännande naturstenssortiment för golv, kök och badrum. Flisby har en e-handel, showrooms och butiker i Stockholm, Malmö, Göteborg, Jönköping, Halmstad samt Flisby.

Flisby

Syredavägen 14