Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund utökar nu sitt geografiska område. Nu ingår nu även Svedala och Vellinge kommun i samarbetet.

Vellinge och Svedala kommun ingår nu i Team Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund

Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund utökar nu sitt geografiska område. Utöver att inkludera Malmö, Burlöv och Lund, samt Trelleborg, Staffanstorp och Lomma ingår nu även Svedala och Vellinge kommun i samarbetet.

Fastighetsbyrån är en franchiseorganisation styrd av geografiska gränser där man inom vissa kommuner väljer att jobba gränsöverskridande. Gruppens gemensamma namn är Nyproduktion Öresund där en av de nyproduktionsansvariga är välmeriterade Malin Eriksson. Malin har varit mäklare sedan tidigt 2000-tal med flera fina meriter på sitt cv. Malin kom till Fastighetsbyrån i Malmö redan 2016 och med sig hade hon mycket erfarenhet från säljledning och försäljning av nyproduktion varpå hon anslöt sig till Nyproduktion Öresund och nyproduktionsansvarig Alexandra Ernberg. Tillsammans driver de Nyproduktion Öresund tillsammans med ett team av dedikerade nyproduktionsmäklare. Malin berättar att hon är glad över det gränsöverskridande samarbetet.

”-Via vårt franchisekoncept har vi ett väldigt stort lokalt engagemang, likväl jobbar våra kunder gränsöverskridande, varpå även vi behöver göra det när det kommer till nyproduktionsaffären. Jag är jätteglad att vi nu kommer kunna följa våra kunder även i Vellinge och Svedala kommun. Sedan tidigare arbetar vi tillsammans i Malmö, Burlöv och Lund, samt Trelleborg, Staffanstorp och Lomma. Våra kunder kommer nu kunna ha samma kontaktytor och arbetsprocess som när ni väljer oss i dessa kommuner. ”