Husen är på 165 kvm och har en effektiv och flexibel planlösning med upp till 6 sovrum vilket ger en rad olika inredningsalternativ.

​Lyckad VIP-lansering av LB-Hus projekt på Elinegård i Malmö

Längs med kanten av kalkbrottet växer en av Malmös nya stadsdelar fram, Elinegård. Här planerar LB-Hus för ett nytt projekt bestående av 10 radhus. Husen uppförs i 3 plan med trädgårdar i soligt sydväst-läge.

Ansvarig mäklare är Johanna Flodell på Fastighetsbyrån Nyproduktion och hon säger att intresset har varit stort.

”-Vi lanserade vår På Gång-sida i våras och intresset har varit mycket stort. Ett bra förarbete ledde till att vi nu har haft en mycket lyckad säljstart. Vid VIP-lanseringen har 9 av de 10 radhusen bokats, vilket får ses som en succé.”

”-Det är alltid kul att kunna premiera våra VIP-kunder och ge dem som anmält intresse tidigt för projektet förtur till bostäderna. Det är öppet för alla att bli VIP-kund, det gäller bara att man anmäler intresse tidigt och visar att man vill vara med i tidigt skede.”

För att läsa mer, besök:

fastighetsbyran.com/LBhuselinegard

Martin Posch

Presskontakt Affärsområdeschef Fastighetsbyrån utland Fastighetsbyrån Spanien & Portugal +34 699 944 229
Pia-Lotta Svensson

Presskontakt Fastighetsmäklare, Fastighetsbyrån Södermalm Bostadsrätter 0766-34 50 14
Pär Gunnarsson

Presskontakt Fastighetsmäklare, Fastighetsbyrån Bromma Villor 070-509 25 45
Alexandra Jönsson

Presskontakt Fastighetsmäklare, Fastighetsbyrån Göteborg innerstad/Örgryte Bostadsrätter Göteborg. 076-050 04 71
Jimmy Lang

Presskontakt Fastighetsmäklare, Fastighetsbyrån Lerum. Villor i Göteborg. 073 341 47 31
Jesper Björnsson

Presskontakt Fastighetsmäklare, Fastighetsbyrån Malmö. Bostadsrätter och villor. 076-317 59 69
Henrik Lenander

Presskontakt Affärsområdesansvarig nyproduktion Nyproduktion.

Visning i Scheele Promenad varannan vecka

​Lyckade successionsförsäljningar av nybyggda lägenheter i Brf Scheele Promenad

I östra delen Lunds innerstad bygger Peab Bostad Brf Scheele Promenad. Projektet består av tre hus med totalt 188 bostadsrätter. Det första huset var klart för inflyttning precis efter sommaren och huset är nu fyllt av goda ambassadörer för projektet och området. Detta har genererat bra priser på vidareförsäljningar och i snitt har priserna stigit på 1:or med 23 % i föreningen.

Brf Cubo - efter spanskans ord för ”nav”.

​Peab Bostad och Fastighetsbyrån ”cyklar” tillsammans igen – Brf Cubo i Lund

Peab Bostad inleder ännu ett samarbete med Fastighetsbyrån Nyproduktion - Brf Cubo i Lund. Projektet har fått sitt namn efter spanskans ord för ”nav” och här har Peab Bostad tagit miljöambitionerna ett steg längre. Brf Cubo kommer ligga på attraktiva Tuna i Lund. Här planeras för 112 bostäder, fördelade på 1-4 Rok, 27 – 114 kvm. Säljstarten är planerad till våren 2021.