Handledning i IPT nivå B 2016

Vi arrangerar handledning för nivå B I IPT, 2016. B-nivån innebär handledning på terapeutisk behandling av två klienter med IPT som behandlingsmetod. B-nivå innehåller 16 sessioner per klient. Totalt erbjuds 40 handledningstimmar där tre sessioner ska granskas av handledaren I sin helhet. De övriga tillfällena visar deltagarna valda delar av videoinspelningen I gruppen tillsammans med handledaren.

I seminariedag mitt i utbildningen som fördjupning av IPT interventioner ingår i kostnaden.

Utbildningskostnad: 27.500:- (exkl moms)

Plats: Själbodgatan 4b; 211 35 Malmö

När: start januari/februari 2016.

Utbildare: Niclas Kullgard, leg psykolog, IPT handledare.

Anmälan: senast 15 december 2015. Anmälan före 15/11 ger 1.000:- I rabatt. Anmäl Dig genom att maila dina kontaktuppgifter till johanhagstrom@familjeterapeuterna.com, anmälan blir bindande när utbildningsavgiften är inbetald. Återbetalning av kursavgift med hälften av kursavgiften emot uppvisande av läkarintyg fram t.o.m 30/12 2015. Efter 31/12 2015 återbetalas ingen del av kursavgiften. Faktura skickas ut till anmäld deltagare med 30 dagars netto.

För mer info: maila Johan Hagström på johanhagstrom@familjeterapeuterna.com

• utbildning
  • handledning

​Grundläggande utbildning i IPT nivå A, Interpersonell Psykoterapi 2,3,16,17 mars 2017.

Öresundsregionen och Malmö är en innovativ och kreativ miljö att vistas i. Här har vi valt att lägga fyra utbildningsdagar (30 timmar) i Interpersonell Psykoterapi våren 2017. Antalet platser är begränsat. Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med psykoterapeutisk behandling och är intresserad av en metod som underlättar ditt och klientens arbete mot bättre hälsa.