Nu får Falsterbo Horse Show en riktig boost!

Nu får Falsterbo Horse Show en riktig boost!

Drygt 61 000 besökare gör Falsterbo Horse Show 7–15 juli till en av Sommarsveriges allra hetaste mötespunkter. Nu blir den svalare – i år presenteras den nya svenska energidrycken för kvinnor, Femme Natural Boost.

Det är ingen slump att Falsterbo Horse Show och Femme Natural Boost blir partners. Båda står för allra högsta kvalitet i allt de gör.
– Vi är väldigt glada åt att få Femme Natural Boost som partner.  Det visar att Falsterbo Horse Shows attraktionskraft sträcker sig in bland allt större grupper i samhället, säger Jan-Olof ”Jana” Wannius, show director för Falsterbo Horse Show.
– Det finns många tillställningar under sommaren, men för oss är Falsterbo Horse Show ett självklart val. Vår målgrupp finns på plats och eventet är festligt och otroligt välordnat, säger Ebba Bonnier, VD för Femme Natural Energy AB, som tillverkar och säljer den helt naturliga energidrycken Femme Natural Boost.
Samarbetet innebär att Femme Natural Boost blir värd för kvalet till JMS Hoppderby fredag den 13 juli och har ett hinder på banan. Femme Natural Boost finns också på plats på mässområdet.
– Alla som besöker Falsterbo Horse Show kan nu få naturlig svalka. I vår monter serverar vi smakprov av drycken, som är helt naturlig och har en fräsch smak av grapefrukt, berättar Ebba Bonnier.