Longines stärker Falsterbo Grand Prix

Sponsoravtalet betyder mycket för Falsterbo Horse Show. Finansieringen av den mest penningstinna indivduella klassen under showen är säkrad för tre år framåtoch det på en mycket hög nivå.
– Självklart betyder det här mycket för både de deltagande ryttarna och för svensk ridsport, säger Falsterbos show director Jan-Olof Wannius.
För det schweiziskbaserade multinationella bolaget var valet av Falsterbo som samarbetspartner lätt.
– Vi är förtjusta över att förlänga vårt partnerskap med Falsterbo Horse Show. Vi är väldigt stolta över att samarbeta med Sveriges största hopptävling som officiella tidtagare och titelsponsor för Longines Falsterbo Grand Prix, säger Walter von Känel, styrelseordförande i Longines.