Evident i nytt samarbete med förmedlarbolaget Ganthor!

Evident i nytt samarbete med förmedlarbolaget Ganthor!

Evident inleder samarbete med förmedlarbolaget Ganthor kring livförsäkring och försäkring för allvarlig sjukdom.

"Det känns otroligt roligt att starta upp ännu ett partnerskap med ett starkt förmedlarbolag! Ganthor erbjuder heltäckande, skräddarsydda lösningar för företag och privatpersoner och det känns väldigt roligt att våra produkter nu blir en del av Ganthors kunderbjudande!" säger Helena Jendelid, Chief Sales Officer på Evident.

Ganthor är ett renodlat rådgivningsföretag som erbjuder ekonomisk guidning och tjänster inom försäkring, kapitalförvaltning och skatteoptimering. Bolaget bildades 2017, men Ganthors historia började 2010 då grundarna Daniel Ganton och Fredrik Thorgren startade sitt första kapitalförvaltningsbolag. Med sin personliga och ansvarsfulla rådgivning har Ganthor framgångsrikt växt, och har idag kontor i Malmö, Kristianstad och Västerås.