Gå direkt till innehåll
Vallda Golf & Country Club och People's Training tillkännager ett unikt samarbete

Pressmeddelande -

Vallda Golf & Country Club, känd för sin högt rankade golfbana och enastående faciliteter, är glada att tillkännage ett unikt samarbete med People's Training, en ledande hälsoklubb dedikerad till holistisk välmående och personlig träning. Detta partnerskap är avsett att skapa en omfattande välmående-upplevelse som kombinerar elitgolf och prestationsinriktad träning.

Om Vallda Golf & Country Club Beläget på Sveriges västkust, erbjuder Vallda Golf & Country Club en förstklassig golfupplevelse, inspirerad av de klassiska golfbanorna från 1920-talet. Nyligen som värd för flera stora tävlingar, är klubben firad för sin utmanande men njutbara bana lämplig för alla färdighetsnivåer. Ytterligare bekvämligheter inkluderar den utsökta Restaurang Vallda, som erbjuder fina matupplevelser under hela året.

Om People's Training People's Training är en hälsoklubb som fokuserar på att skapa en balanserad och hälsosam livsstil. Med ett begränsat medlemsantal för att säkerställa en personlig och exklusiv miljö, erbjuder klubben en rad tjänster inklusive den framtidens digitala maskiner som övervakar och utmanar din träning (Egym), personlig träning i små grupper, pilates, yoga och tillgång till professionella fysioterapeuter, osteopater och medicinsk massage. Klubben betonar effektiv, resultatorienterad träning skräddarsydd för individuella livsstilsbehov.

Ett fördelaktigt samarbete Detta samarbete förenar det bästa av golf och träning. Medlemmar i Vallda Golf & Country Club kommer att få tillgång till unikt anpassade träningsprogram från People's Training, utformade för att förbättra deras golfprestanda.

"Vi är glada över att samarbeta med People's Training," säger Patrik Fredriksson, VD för Vallda Golf & Country Club. "Detta partnerskap ligger perfekt i linje med vår värdegrund att utföra allting ordentligt och omsorgsfullt där vi bygger in kvalitet i allt vi gör och allt som vi erbjuder våra spelrättsinnehavare och gäster."

Carlos Gran, VD för People's Training tillade, "Att samarbeta med Vallda Golf & Country Club är ett viktigt steg mot att integrera vår spetskompetens inom träning och rehabilitering med den prestationsdrivna golfsporten på ett sätt som gynnar våra medlemmars övergripande hälsa och välmående."

Kontaktinformation:

För mer information om detta partnerskap, vänligen kontakta:

Vallda Golf & Country Club Vallda golfväg 55, 434 90 Vallda Tel: +46 300 40 40 00 E-post: kansli@valldagolf.se

People's Training Kodakhuset/Origohuset, Hedtångsvägen 6, 436 53 Hovås Tel: 031-7972080

Vallda Golf & Country Club är ett av flera bolag som ingår i Ernst Rosén-koncernen. Koncernbolagen drivs med ett och samma mål - att förvalta och utveckla hållbara fastigheter och destinationer för framtiden.

Regioner

Ernst Rosén är ett av de större privatägda fastighetsbolagen i Göteborg. Vi grundades på 50-talet av just byggmästaren Ernst Rosén. Idag är fjärde generationen verksam i bolaget och bygger för framtiden. Med hyresgästen i fokus äger, förvaltar och utvecklar Ernst Rosén fastigheter i hela Storgöteborg.

Jessica Bengtsson

Presskontakt Marknads- & Kommunikationschef 0735588819

Vi utvecklar kvarter och stadsdelar

Ernst Rosén AB