Lördagen den 10 december öppnar Erikshjälpen Second Hand sin nya butik i Vimmerby.

Erikshjälpen Second Hand öppnar nytt i Vimmerby

Lördagen den 10 december slår Erikshjälpen Second Hand upp dörrarna för sin nya butik i Vimmerby.
- Intresset för second hand bara ökar och nu hoppas vi att ännu fler hittar till oss, säger Peter Magnusson, butikschef på Erikshjälpen Second Hand i Vimmerby.

Onsdagen den 3 december stängde Erikshjälpen Second Hands gamla butik, på Vimmerbyallén. Nu ser man fram emot att den 10 december slå upp dörrarna för en helt nyrenoverad butikslokal, med splitterny kundentré och café. Med nya moderna lokaler på Åbroallén kan butiken erbjuda ännu fler möjligheten att handla hållbart.
- Vi har ett helt nytt koncept som vi hoppas att kunderna blir nöjda med, säger Peter Magnusson. En helt ny second hand-upplevelse och vi hoppas att kunden ska tycka det är lika bra som vi gör och bli inspirerad till cirkulär konsumtion.

I Vimmerbys nya Erikshjälpen Second Hand blir det inte bara nya lokaler, utan också ett utökat sortiment och Peter Magnusson hoppas att många nya och gamla kunder hittar till butiken redan vid öppnandet på lördag.

Vid frågor kontakta:
    Peter Magnusson, 0706-916671