Envoi AB Certifierad som ”Great Place to Work”

Envoi AB Certifierad som ”Great Place to Work”

Envoi AB är stolta att meddela att företaget nu är certifierat enligt Great Place to Work-standarden. Certifieringen grundar sig på den internationella standarden för utvärdering av arbetsplatser från Great Place to Work.

Genom att uppnå denna certifiering har Envoi AB visat att företaget fokuserar på att skapa en arbetsmiljö som främjar trivsel, motivation och engagemang hos medarbetarna.

Målet med certifieringen är att förbättra företagskulturen och skapa en bättre arbetsmiljö för medarbetare, säger Menna Belacevic. Detta gynnar företaget på många sätt, från att attrahera nya talanger till att öka produktiviteten och förbättra kundrelationerna.

Envoi AB har tagit ett steg framåt genom att prioritera sina anställdas välbefinnande och skapa en arbetsplats där var och en känner sig uppskattad och respekterad.

Vi på Envoi AB ser fram emot att fortsätta att förbättra vår arbetsmiljö och arbeta med passion och engagemang för att uppnå våra mål.

Resan med Envoi startade 2018, av entreprenörer med en lång erfarenhet av rekrytering och från konsultbranschen. Och vår styrka är just vår erfarenhet och bredd

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.

Tillsammans skapar vi IT lösningar som bidrar till en bättre framtid

Vi ska inte säga för mycket, men vi har nog världens roligaste jobb. Att leda organisationer genom sin digitala transformation, och att anta de komplexa utmaningar det ofta innebär. Men också att hjälpa dem se möjligheterna – och ha kul på vägen.

I dag vi utvecklar, digitaliserar och hittar framtidssäkra IT-lösningar för våra kunder medan vi parallellt växer med dem. Både som företag och som individer. Vi jobbar med spännande uppdrag i hela Sverige men eftersom många av våra kunder finns i Stockholm är vår bas i nya, fina lokaler i Globen. Kom gärna förbi på en kaffe så berättar vi mer om vilka vi är, våra förmånliga villkor och varför vi trivs så bra här på Envoi!

Envoi AB
Arenavägen 39