re:member privatlån är är enkla att ansöka om och att återbetala

Ökad konkurrens om svenska låntagare:re:member privatlån lanserar idag

"-Vi har tio års erfarenhet från den skandinaviska kreditkortsmarknaden, och vet att svenska kunder önskar olika finansieringslösningar för olika behov." Med re:member privatlån kan vi nu erbjuda svenska kunder konkurrenskraftiga lån som båda är enkla att ansöka om och att återbetala, säger Freddy Syversen CEO i Entercard Group

Lånet riktar sig till privatpersoner över 18 år. Återbetalningstiden är upp till 12 år.

Mer information om re:member privatlån: http://www.remember.se/privatlan/

Presskontakt:
Melita Ringvold,
Kommunikationschef EnterCard, tel. +47 95121983
melita.ringvold@entercard.com

Kategorier

EnterCard är ett nordiskt kreditkortsföretag som levererar smarta  finansieringslösningar till 1,7 miljoner kunder. EnterCard grundades 2005 som ett joint venture mellan Swedbank och Barclays Bank. Vi designar och ger ut kreditkort och privatlån anpassade efter kundens behov i
samarbete med partners och banker, och genom vårt eget konsumentvarumärke re:member. EnterCard har 400 anställda i Stockholm, Oslo, Trondheim och Köpenhamn.

Presskontakt Head of Corporate Communications & Sustainability PR och mediarelaterade frågor

Om Entercard

Entercard är ett nordiskt företag som levererar smarta betalnings- och finansieringslösningar till 1,7 miljoner kunder. Entercard grundades 2005 som ett joint venture mellan Swedbank och Barclays Principal Investments Limited. Vi designar och ger ut kreditkort och konsumentlån anpassade efter kundens behov, både i samarbete med banker, organisationer och detaljhandelsföretag, och genom vårt eget konsumentvarumärke re:member. Entercard har 400 anställda i Stockholm, Oslo, Trondheim och Köpenhamn.