Pressinbjudan: Medarbetardagar i Visionens tecken

Den 24 och 25 maj arrangeras Visionsdagarna – årets största medarbetarevent på Catena Arena. Evenemanget kommer att samla cirka 3 500 medarbetare från Ängelholms kommun och de kommunala bolagen. Vi bjuder in dig som journalist att delta under torsdagens visionsdag.

Var? Catena Arena, Ishallsvägen, 262 54 Ängelholm

När? Torsdag den 25 maj, klockan 12:45

Dagen syftar till att skapa samsyn och förståelse kring kommunens vision ”Ängelholm gör det omöjliga möjligt”. Det är en del av ökat fokus på medarbetarskapet och att lära av varandra för hela kommunens utveckling.

Program
Visionsdagarna kommer att bjuda på upplevelser och möjlighet att testa nytt och lägereldar där medarbetarna delas in i olika diskussionsgrupper samt inspirerande föreläsare.

Två av föreläsarna som gästar är:

• Kristofer Wåhlander, en av Sveriges mest framgångsrika dirigenter och ledarskapsexperter
  • Morten Hyllegaard, föreläsare inom välfärdsutveckling och innovation inom offentlig sektor.

Anmäl din närvaro till:
Press- och kommunikationschef