Vi är nominerade till Wilhelmina Skoghpriset!

Vi är nominerade till Wilhelmina Skoghpriset!

Wilhelmina Skoghpriset delas varje år ut av Sveriges största affärssajt inom reseindustrin - Travel News. Priset går till de personer och företag som utmärkt sig i sann Wilhelmina Skogh-anda. Där det antingen är teknisk innovation, storslagna byggnader, men också kan vara ett konsekvent arbete med service och hög kvalitet.

Ellery Beach House är nominerade till att erhålla den ärofyllda titeln "Stockholms Bästa Spahotell".

"Denna nominering är ett erkännande av att vår kreativitet och engagemang för att utveckla hotellbranschen faktiskt syns. Med 122 rum, 11 konferenslokaler strävar vi sedan vår öppning 2020, efter att föra samman design, komfort och exceptionell service för att överträffa gästupplevelser. Denna nominering bekräftar att vårt hårda arbete uppskattas," berättar Daniel Franzen, VD, Ellery Beach House.

En del av nomineringen från Travel News löd: "Idag är det Stockholmsregionens kanske färskaste spahotell. ESS group har tagit hand om denna före detta tegelklump från sjuttiotalet, beläget på Elfviks Udde på Lidingö, och förvandlat den till Stockholms enda beach resort. Njut av varma pooler, lyxiga solsängar och en uppsjö av behandlingar."

"Vi vill rikta ett stort tack till alla våra medarbetare, från reception till rumsservice, housekeeping och kockarna i köket, vars oändliga dedikation säkerställer att varje gäst får en minnesvärd upplevelse hos oss. Att vi nyligen erhöll ett internationellt pris i samma kategori styrker ytterligare att deras passion, professionalism och omtanke som är hjärtat i vår verksamhet tar Ellery Beach House till höga nivåer," avslutar Daniel Franzen, VD, Ellery Beach House.

Ellery ser nu framemot att fortsätta välkomna både företag och privatgäster som vill ta del av exceptionellt bra konferens och festlokaler, restauranger vars smakupplevelser man vill drömma om och sist men inte minst det prisbelönta spat, som till och med är mer än ett spa, det är faktiskt en beach club.

13e Maj berättar Travel News vinnaren.

För mer information:

Daniel Franzen