Studio Upptakt 2023 - Premiären av OBOS Damallsvenskan

Studio Upptakt 2023 - Premiären av OBOS Damallsvenskan

Ligastarten närmar sig och det är snart dags att under Isak Dahlins ledning snacka upp lagen, spelarna och säsongens matcher i Studio Upptakt 2023.

Upptaktsträffen för OBOS Damallsvenskan fortsätter i det succéformat som startades under pandemirestriktionerna. I studion kommer Isak Dahlen åter igen diskutera årets OBOS Damallsvenskan tillsammans med en expertpanel bestående av bl.a. Förbundskaptenen Peter Gerhardsson och Sportbladets Anna Rydén. Det blir som alltid intervjuer med samtliga lag, intressanta nedslag och djupgående diskussioner om hur våra klubbar står sig mot varandra.

Programmet släpps på obosdamallsvenskan.se torsdagen 23/3 kl. 10.00

(Press hänvisas att kontakta klubbarna för separata intervjuer)