Victoria 30 år - Kalender 2008

Victoria 30 år - Kalender 2008

I Victoria-kalendern får man i ord och bild följa Kronprinsessans år, en bild för varje vecka under året. Bilder som speglar Kronprinsessans arbete till vardag och fest. Victoria 30 år är en fullständig kalender med veckonummer, namnsdagar och helgdagar där utrymme finns för egna anteckningar. 100 000 kronor av försäljningsintäkterna kommer att skänkas till Kronprinsessan Victorias fond inom Radiohjälpen till stöd för fritid och rekreation för barn och ungdomar med funktionshinder eller kronisk sjukdom. Texterna är skrivna av Elisabeth Tarras-Wahlberg. Recensionsex beställs från info@ekerlids.com. Högupplösta pressbilder på omslaget och några av bilderna ur kalendern finns på www.ekerlids.com