Emeet är tillbaka som fysiskt event hösten 2021

E-handlarnas egna event blir fysiskt (igen) i höst!

Under pandemin har många fysiska event gjorts om till digitala eller helt utgått. Nu har Folkhälsomyndigheterna lättat på restriktionerna och fler positiva nyheter är att vänta efter sommaren. För Sveriges e-handlare betyder det en intensiv eventhöst och bland de event som nu återigen blir fysiska märks framförallt Emeet – e-handlarnas egna event.

”- Det känns oerhört roligt att få bjuda in alla e-handlare igen och byta erfarenheter och få till den där härliga branschkänslan under dagen och till middagen”, säger Sahra Thurdin som är Eventchef på Ehandel.

Först ut är Helsingborg och därefter följer Stockholm och Malmö.

• 21 oktober Emeet Helsingborg, tema: Hållbar logistik.
  • 18 november Emeet Stokcholm, tema: Influencer marketing
  • 25 november Emeet Malmö, tema: Amazon och andra marknadsplatser.

Emeet handlar fortsatt om en ”unconference” där e-handlare kan dela kunskap och erfarenheter med varandra. Varje Emeet har ett tema som inte påverkar bredden i samtalsämnen, men sätter fingret på ett aktuellt ämne där det också bjuds in en intressant gästtalare och en avslutande paneldiskussion.

”- Emeet är ett unikt format där man kan ta del av de mest initierade diskussionerna inom e-handeln. Man får med sig en bra bild av vilka utmaningar och möjligheter branschen jobbar med”, säger Partneransvarig Niclas Albäck som nu också öppnar upp samtal med leverantörer som vill vara med och möjliggöra branscheventen.

Det finns begränsat med kostnadsfria biljetter för e-handlare. Medlemmar i Ehandel Network kan börja ansöka om sin biljett den 16/8. Om det finns biljetter kvar kommer de att vara ansökningsbara tidigast några veckor efter.

Partners kan redan nu anmäla intresse för partnerskap kring ett eller flera Emeet.

För mer information:

Sahra Thurdin, Eventchef, 0708-140 110